رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان از اهداف اصلی فعالیت وب سایت تخصصی های پارت بوده و تلاش این مجموعه در راستای ارائه کالاها با شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتریان می باشد. با وجود این ممکن است خریداران محترم با مسائل و مشکلات غیر قابل پیش بینی مواجه شوند که از طریق خدمات پس از فروش قابل پیگیری می باشد.
کلیه کالاهایی که صرفا از نظر فیزیکی باید سالم باشند مانند انواع شیر آلات، لوله و اتصالات، فیلتر ها، قطعات پکیج، لوازم استخر و اجناسی از این قبیل شامل گارانتی سلامت فیزیکی هستند و مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا نمی شوند.
کلیه کالاهایی که شامل فرایند ساخت سفارشی می شوند، اعم از اینکه محصول فقط طبق سفارش قطعی مشتری در کارخانه و یا کارگاه ساخته و موجود شود، کالا طبق مشخصات خاص ارائه شده توسط مشتری ارائه شود و یا طبق سفارش قطعی مشتری نسبت به خرید و واردات آن محصول از خارج از کشور اقدام شود مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا نمی شوند.
وگروه Hipart  برای سایر محصولاتی که نیاز به مهلت تست دارند 7 روز فرصت برای بازگشت در نظر گرفته است.

استفاده از 7 روز ضمانت بازگشت چه شرایطی دارد؟

در صورتی که کالای خریداری شده، ایراد یا اشکال فنی داشته باشد.
در صورتیکه کالای خریداری شده، ایراد و یا اشکال فنی داشته باشد باید حداکثر تا 7 روز کاری به اطلاع های پارت برسد.
این سرویس اشکالات ایراد و یا اشکالات فنی و ظاهری که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود را شامل نمی شود
استفاده نادرست پس از تحویل کالا مواردی مانند حمل و نقل و جابه جایی، نصب و راه اندازی، تنظیمات، نصب و کاربرد غیر معمول، نگهداری و شرایط استفاده متفاوت با توصیه سازنده کالا ( قید شده در دفترچه راهنما کالا) را شامل می شود.

اگر کالای ارسال شده با درخواست مشتری مغایرت داشته باشد.

در صورت وجود مغایرت با درخواست کتبی خریدار، باید حداکثر 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.
در صورت وجود مغایرت با درخواست کتبی خریدار، کالا باید در شرایط اولیه خود باشد، از آن استفاده نشده باشد و از بسته بندی اصلی خود خارج نشده باشد.

اگر کالای ارسال شده دارای عیوب فیزیکی و ظاهری باشد.

در صورت وجود عیوب فیزیکی و ظاهری ، باید حداکثر 24 ساعت کاری پس از دریافت کالا از طریق تلفن یا مراجعه حضوری اطلاع داده شود.

اگر مشتری از خرید خود انصراف دهد.

از آنجاییکه وب سایت تخصصی های پارت محصولات خود را تنها با حواله رسمی از نمایندگان اصلی و درب انبارشرکت پس از تسویه حساب تحویل میگیرد، لذا انصراف خریدار تنها در صورتی پذیرفته می شود که حواله انبار برای سفارش ثبت نشده باشد.
بدیهی است درخواست مهلت جهت ثبت حواله انبار هر کالا بنا به خواست مشتری انجام میگیرد و در غیر این صورت حواله انبار بلافاصله پس از واریز وجه صادر میگردد.

اگر در حین حمل و نقل کالا دچار خسارت شود.

با توجه به بسته بندی ایمن و استاندارد محصولات، تحویل به شرکت های باربری معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله ارسالی، بروز هرگونه حادثه هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حمل و نقل می باشد و وب سایت تخصصی های پارت تنها در صورت تایید شرکت حمل کننده سفارش، خسارت را جبران می کند. آسیب های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش اطلاع داده شود.

کالا را چطور ارسال کنیم

قبل از هرگونه اقدام با کارشناسان پشتیبانی در های پارت تماس بگیرید.
کالا فقط با بسته بندی اصلی همراه با تمامی لوازم جانبی ارسال شود.
هر گونه مورد که باعث مخدوش یا پاره شدن کارتن ویا جعبه اصلی کالا و متعلقات آن شود، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین می برد.
ارسال اصل فاکتور فروش همراه با کالای مورد نظر الزامی میباشد.
هزینه های ارسال در صورت تایید توسط خدمات پس از فروش به حساب مشتری واریز می شود.
نوشتن هر گونه آدرس و یا متن بر روی بسته بندی و یا ظواهر کالای اصلی ممنوع می باشد.